logo

Náš zákazník, náš pán – aneb taky běžně nosíte klíče v peněžence?

Už to bude víc jak 2 roky co děláme BLACK CHILLI peněženky. Za tu dobu se to rozjelo víc, než si Ada myslel. Mě to zas tak nepřekvapilo. Co mě ale překvapilo, byl fakt, že jsme za celou dobu nemuseli řešit žádný výraznější průšvih se zákazníkem. Mezi ty “největší” průšvihy bychom zařadili prasknuté šití, které jsme opravili, a pak chybně vygravírované iniciály, což jsme ihned nahradili novou peněženkou. Plus pár drobností. Na ten počet prodaných produktů to je opravdu obdivuhodné. A přesně v ten moment, kdy jsem si říkal, že to je fakt super poklidné podnikání, to přišlo! Následuje přepis e-mailové komunikace s paní X. Po přečtení můžete za ono X dosadit výraz, který by podle Vás toto chování vystihovalo nejlépe. My jich máme hned několik a ne zrovna slušných…

(Celá komunikace je neupravená, akorát je odstraněno jméno paní X)

Vše začalo celkem nenápadně a normálně.

Paní X píše…

Dobrý den , 

 pročetla jsem Vaše stránky. Ráda bych si objednala tuto peněženku v barvě přírodní kůže , s iniciály R.E.  , dovnitř , For you , paní X. 

Pokud nestihnete objednávku vyřídit do vánoc, dejte mně prosím vědět. 

My odpovídáme…

Dobrý den, 

barvy kůže máme hnědou, šedou, modrou, černou a červenou. Poprosili bychom vás o objednávku přes naše stránky. Do 24.12 to stíháme.

Paní X píše…

Dobrý den , na obrázku se jeví jako rezavá , přírodní kůže . ne přímočaře hnědá . Děkuji za odpověď. Paní X

My odpovídáme…

Je to spíš světle hnědá a postupem času patinuje do tmavé hnědé :) 

Paní X píše…

Ano , tak si ji vezmu . Musím přes e- shop ? nejde telefonicky nebo mailem ? Díky, paní X

My odpovídáme…

Poprosili bychom přes e-shop, naskočí Vám tam pak veškeré informace k platbě :)

Až do této chvíle to vypadá na bezproblémovou zákaznici. Pak přichází další mail…

Paní X píše…

Dobrý den , bohužel, nepodařilo se objednat., není zabezpečený e-mail .Moje poslání je někde jinde, než se takto rozčilovat a zkoušet 10x něco objednávat. Takže nemám zabezpečený email, nemám peněženku . 

Mejtě se hezky , at se Vám daří , MUDr. X

Přesně si pamatuju na ten moment po přečtení tohoto e-mailu, kdy jsem se rozhodoval jestli vyjít paní X vstříc a udělat objednávku přes e-mail a nebo to nechat být. Měl jsem tušení, že bude problémová, už jen, že se najednou začala ohánět titulem doktora. Vždycky se snažíme vyjít zákazníkům vstříc a tak jsem si bohužel vybral první variantu…

My odpovídáme…

Moc se omlouváme za komplikace. Nevíme v čem by mohl být problém.

Objednávky nám normálně chodí. Pokud jste na nás ještě nezanevřela,

tak bychom tedy objednávku přijali přes email.

Souhrn

Walletka Classic COINS

Barva kůže: Hnědá barva

Barva prošití: ???

Iniciály: R.E.

Text na vnitřní stranu: For you , paní X. (doporučili bychom mezeru před čárkou vymazat :))

S pozdravem, #BlackChilliTeam

Paní X píše…

Dobrý den , nezanevřela. 

Takže Valletka classic coins , hnědá .Iniciály R.E ., dopředu , jak je na vzoru . Dovniř : For you ..paní X . 

Pošlete mně číslo účtu , zaplatím ihned. Děkuji , paní X

Následovalo 10 e-mailu ve kterých jsme posílali návrhy, ladili umístění textu, který paní ještě asi 3x změnila, a domlouvali se ještě na druhé peněžence pro syna. Po těchto 10 e-mailech jsme konečně měli schválené oba dva návrhy. Peněženky jsme vyrobili, poslali a měli jsme dobrý pocit z naší odvedené práce. Za dva dny přišel e-mail a veškerý dobrý pocit byl pryč…

Paní X píše…

Dobrý den , právě mně došly susp. peněženky ……domnívala jsem se, že se opravdu jedná o peněženky, ale nevejdou se tam ani klíče !!!! Posílám zpět, nelze použít.Není tam vidět ani Vaše práce, je to neskutečný podvod !!!!Jedná se o podvedení zákazníka….je to můj jediný dárek pro mé muže. Již chápu , že nemáte uvedený telefon , asi bude takových lidí víc. 

Žádám o okamžité navrácení peněz na můj účet.,monogram ne monogram , takový kousek nové kůže si koupíte za pár korun…… MUDr. paní X

My odpovídáme…

Dobrý den, 

mrzí nás Vaše reakce. Jste první co si na něco stěžuje a to už jsme prodali v řádu stovek peněženek. Sama se můžete podívat na hodnocení na našich stránkách nebo na Facebooku. 

O žádný podvod se rozhodně nejedná. Naše peněženky nejsou typické jak je většina lidi zvyklá, ale o to víc se lidem líbí. Je to něco nového, něco co ostatní nemají. Kůže je z Itálie a opravdu není za pár korun. Náš čas věnovaný každé peněžence není zrovna malý, což můžete vidět i z komunikace s Vámi kdy se snažíme vyjít zákazníkovi co nejvíce vstříc a posíláme návrhy, dokud není zákazník plně spokojený (snažili bychom se tolik kdyby ve finále šlo o podvod?). Technologie výroby je celkem drahá sranda a takovou osobní peněženku za pár korun neseženete. 

Peněženka vypadá přesně tak jak je na fotkách, a vejde se do ní to co píšeme, tedy ve vašem případě 5 karet, mince a složené bankovky. Je navržená tak aby zabírala co nejméně místa (rozměry jsou také uvedeny na našich stránkách) 

Pevně si stojíme za kvalitou našich produktu a věříme, že z peněženky budou Vaši muži nadšení. 

(A dodal jsem i telefonní kontakt, kterého paní nikdy nevyužila)

Paní X píše…

Dobrý den , jsem velmi ráda , že máte takový úspěch a že se Vám dobře daří , co víc si můžete přát ? Proto vám posílám peněženky zpět a prosím o vrácení peněz. Peněženku vidělo několik mladých lidí a mysleli si, že jsem se zbláznila – velikost, vypracování a cena. Ale tak to prostě je, nezavděčíme se všem a solidní výrobce a prodejce se omluví a vrátí peníze. Tak to prostě ve světě chodí , tedy , pokud jste někdy někde byli …..máte velký obrat a stovky spokojených zákazníků , já mezi ně prostě nepatřím. Stokrát jste vydělali , fajn . Ale toto opravdu nejde , nedělejte si ze mě legraci . Mám za sebou kus života a rozhodně málo času na to , abych s Vámi takto diskutovala. Předpokládám v první řadě slušnost…nerada bych se tímto více zabývala, ale pokud mě k tomu budete Vaší nevstřícností nutit, nezbyde mně nic jiného . 

Přeji Vám další stovky spokojených zákazníků , však Vy si již poradíte , paní X

Nebýt takového arogantního chování a toho, že nás paní nazvala podvodníky, tak bychom uvažovali o vrácení peněz, ale toto jsme si nechtěli/ nemohli nechat líbit.

My odpovídáme…

Dobrý den,

procestováno toho máme opravdu hodně, takže za vidláky nás prosím nemějte. 

Podívejte se na to ale z našeho pohledu. Na e-shopu máme fotky (plno fotek), pravdivý textový popis produktu, rozměry, dokonce máme na stránkách video! Vy si to závazně objednáte, několikrát komunikujeme a měníme návrhy až k finálním návrhům, my vše vyrobíme podle přání a Vy pak řeknete, že to nechcete a ještě nás nazvete podvodníky a že si z Vás děláme legraci? To snad nemyslíte vážně. 

Kdyby šlo o peněženky bez jakéhokoliv gravírování, tak na vrácení přistoupíme. Mohli bychom je prodat dál. Ale máte tam vygravírované osobni iniciály a věnování, a takové peněženky jsou nám již k ničemu. Nemáme šanci je prodat dál. I my si ceníme našeho času, a kdo nám proplatí ten čas, který jsme věnovali Vám a Vašim peněženkám? Správně, nikdo. Jsme slušní a solidní prodejci, ale to neznamená, že se sebou necháme jen tak zametat.

Z tohoto důvodu Vám vrácení zboží uznat nemůžeme/ nechceme. Pokud tedy chcete ušetřit za poštovné, tak Vám doporučujeme peněženky neposílat. Peníze Vám nevrátíme. Naši práci jsme odvedli přesně podle objednávky a tím je pro nás objednávka uzavřená.

Paní X píše…

Dobré ráno , zdravím , peněženky posílám zpět a po dobrém Vás prosím o navrácení peněz. Výrobky naprosto neodpovídají ceně , ani propracování , ani kvalita kůže . Monogramy nejsou téměř vidět, pouzdro skutečně nestačí ani na klíče. 

Prostě nepatřím k facebk . fanouškům , ale jedno vím , tyto hlasy a potlesk si dne může koupit každý . Podívejte pan Babiš, nikdo ho nevolil a  vyhrál . Nikdo ho nechce a je premiérem …

Při tak velikém úspěchu Vám ty peníze vůbec chybět nebudou . . Já jsem z venkova, nemám šanci na jiný dárek a budü smutná , že jsme tak hloupá a naletěla jsem Vám . Nejsem už vůbec mladá a moc jsme se těšila . Můj muž a syn by se mně vysmáli …. Fakt vám to za to stojí ? Fakt máte tak peníze na prvním místě ? Umím šít na stroji , můj muž umí vyrýt ty monogramy, víme , co za tím je práce…..nechcete tedy udělat dobrý skutek ? Vždy´t co Vám to udělá ? To ty peníze raději pošlu na charitu do Hospicu , tam není úspěch ani laiky……

Děkuji Vám za pochopení , až Vám bude tolik co mně , pochopíte, že život je trochu jinde….paní X….

My odpovídáme…

Dobrý den, 

tak ještě jednou. Není to žádné pouzdro, ale peněženka. A do peněženky se klíče nedávají. Ani to nikde na stránkách nepíšeme. Nevíme kde jste tuhle informaci vzala. U Walletky CLASSIC COINS je napsané toto: Na mince, karty i hotovost a přesto nezabere moc místa! Peněženka z kvalitní Italské hovězí kůže. Dokáže pojmout 4-6 karet, hotovost a mince. Na úvodní fotce jsou vidět v peněžence mince, karty a bankovka. ŽÁDNÉ KLÍČE! Vejdou se do peněženky všechny tyto tři věci? Vejdou, protože to vždy ověřuji.

V jednom mailu se honosíte, jak jste zcestovalá, teď jste najednou jen z venkova. My jsme tenhle byznys začínali od úplné nuly a přes dva roky se snažíme zákazníkům vyjít ve všem vstříc, ale tohle je moc. Nechápeme, že když jste tak zručná, proč jste peněženky nevyrobila sama? 

Peníze nemáme na prvním místě, je plno důležitějších věcí. Ale nenecháme se sebou zametat!

Recenze se samozřejmě koupit dají, my jsme si ale nezaplatili ani jednu. A srovnání s Babišem raději ani komentovat nebudeme.

Paní peněženky nakonec opravdu poslala zpět. A nakonec jsem rád, protože už bych sám začal pochybovat co jsme ji to vlastně poslali, když si tak skálopevně stojí za tím, že jde o úplně jiné zboží. Takhle jsem věděl, že paní dostala přesně to, co si objednala. 

Paní X píše…

Dobrý den , 

            protože jsem do dnešního dne neobdržela zpět peníze za výrobek , který opravdu neodpovídá Vámi uvedeným obrázkům  – rozměrům , kvalitě , opracováním, zkrátka ničím, žádám o vyřešení reklamace z Vaší strany. Výrobky jsme Vám navrátila, převzali jste je potvrzením sms. Více je ticho ……

Za vyřízení reklamace a navrácení peněz děkuji , paní X

My odpovídáme…

Dobrý den, 

dnes jsem Vám chtěl psát. Na začátek ještě jednou, a snad už naposledy. Peněženky odpovídají přesně obrázkům, rozměrům a popisu který máme uvedený na našem e-shopu. 

Celou situaci jsme konzultovali s právníkem a také s obchodní inspekcí ČOI (čekali jsme ještě na jejich vyjádření, proto jsme se neozývali). A dostali jsme dvě prakticky totožné odpovědi a to že nemáme žádný důvod, a vy nemáte žádné právo po nás požadovat peníze zpět, když jsme odvedli svoji práci. 

Peněženky jsme přijaly, máte je u nás uložené. Rádi Vám je pošleme, ale až po zaplacení poštovného 53Kč na číslo účtu xxxxxxxxxxx

Paní X píše asi po měsíci…

Dobrý den , 

          bohužel , není to pro Vás  naposledy. Také jsem čekala na vyjádření ČOI a svého právníka.ČOI v Brně vůbec neví , kdo jste , natož by s Vámi něco probírali . Vašeho právníka naštěstí neznám .  

V příloze zasílám dopis od ČOI a rozhodně si beru svého advokáta . Cesty do Brna nebudou laciné , zrovna tak můj advokát, kterého ve finále budete také platit, není z laciného kraje . Pokud se nehodláte vyrovnat, jdeme s Vámi do  sporu . Ráda se toho budu účastnit a ráda Vaše  zboží všude předvedu – tedy pokud jste ho už raději nezničli…..Zboží absolutně nedpovídá obrázkům , je bezcenné a Vy to dobře víte. 

Přeju Vám krásný den , paní X

V přiloženém dopisu od ČOI stálo akorát potvrzení, že pokud si člověk objedná zboží přes internet, tak má právo odstoupit do 14 dní od smlouvy bez udání důvodu. To je pravda, ale tento zákon se nevztahuje na zboží vyrobené na zakázku. A těžko říct co jim paní X do dopisu nalhala, ale z komunikace s námi to musel být jeden velký nesmysl. Pána, od kterého paní X dostala vyjádření z ČOI, jsme oslovili a celou situaci popsali z naší strany. Ten nám potvrdil stejnou odpověď, kterou jsme dostali z ČOI v Českých Budějovicích.

My odpovídáme…

Dobrý den,

máte pravdu, záležitost jsme neřešili s ČOI v Brně. Řešení probíhalo s ČOI v Českých Budějovicích – přikládáme oficiální odpověď. Kontaktovali jsme ale pro jistotu ještě pana Y, který řešil Váš dotaz. Opět přikládáme jeho odpověď – klidně mu můžete napsat a ověřit si to. Přikládáme i shrnutí našeho právníka a VOP, kde je potvrzené, že zboží vyrobené na zakázku nelze jen tak vrátit. Váš argument, že peněženka neodpovídá obrázkům a je bezcenná, není pravdivý. Peněženku normálně používáme my a další naši zákaznici. Peněženky samozřejmě máme, nemáme žádný důvod je ničit. 

11.3 to bude měsíc od tohoto posledního e-mailu. Na účet žádné peníze za poštovné nepřišly a tak čekám obálku s předvoláním k soudu :/ Řešili byste danou situaci jinak? A kde nosíte klíče? 

  • Share

Leave a reply

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>